Piercing

Rode oortjes? Gebeuren er rare zaken met je lichaam? Zet hier je blabla en verwacht heel wat boemboem terug.
Post Reply
anke
anke

Jan 15th, '18, 14:29

Hallo,

Ik denk om een clit piercing te laten zetten. Ik had graag van de DAMES DIE ER AL 1 HEBBEN geweten of het pijnlijk is, hoe lang je er last van hebt, of je echt betere sex hebt?

Wat zijn jullie ervaringen en hoe ervaarde jullie het toen jullie hem lieten zetten en erna?

Ik wacht vol spanning

Anke
fcbchickie
fcbchickie
Bronze Membership

Jan 17th, '18, 09:33

je kan de pijn wat vergelijken met een prikje, het doet ongeveer 2 secondjes echt wel pijn en dan om de piercing erin te steken doet het ook wel nog ff pijn maar daarna voel je er helemaal niks meer van. Je kan ook via je huisarts EMLA creme laten voorschrijven die je op voorhand aanbrengt wat voor een verdovend effect zorgt. Ikzelf deed dit niet vond het nogal genante vraag om bij de huisarts langs te gaan daarvoor.

al bij al ben ik heel tevreden en zeker geen spijt dat ik het deed.

Een tip ga met een rokje naar de afspraak is makkelijker dan een spannende jeans

veel succes en hoop dat je hier wat aan had
becca
becca

Jan 17th, '18, 09:49

Ik heb zelf een horizontale clithood piercing, een ringetje. Dit was zelf de eerste piercing die ik liet zetten, de prik was idd ff gevoelig maar ook niet meer dan dat. Het is voorbij voordat je auw kan zeggen. Het genezen van een clithood piercing gaat normaal gesproken super snel, ik geloof een week of 3/4. Ik spoelde het 's morgens met water af onder de douche. Zelf heb ik heel bewust voor een horizontale gekozen, een vertikale schijnt wat meer gevoel/genot te geven omdat het onderste balletje op je clit rust. Bij mij is het al gevoelig genoeg zonder, dus maar voor een horizontale gekozen en ik vond een ringetje ook wel lekker staan. Ik heb deze piercing nu een jaar of 5 maar wil hem zeker niet meer missen, het is toch mijn kleine geheimpje, niemand die het weet of het kan zien. Alleen wanneer je het zelf wilt, ik kreeg er eigenlijk altijd positieve reacties op.

En sinds een jaar heb ik ook mijn beide tepels laten piercen, dit deed echt een stuk meer pijn en het genezen duurt ook een stuk langer. Ik had eerst staafjes maar nu ringetjes vond ik toch mooier staan.

Ook voor mij geldt ik ben helemaal geen type voor tattoos of piercings dus iedereen is eigenlijk altijd erg verrast als ze het ontdekken dat blijft elke keer wel grappig.
ilona
ilona

Jan 19th, '18, 09:16

anke wrote:
Hallo,

Ik denk om een clit piercing te laten zetten. Ik had graag van de DAMES DIE ER AL 1 HEBBEN geweten of het pijnlijk is, hoe lang je er last van hebt, of je echt betere sex hebt?

Wat zijn jullie ervaringen en hoe ervaarde jullie het toen jullie hem lieten zetten en erna?

Ik wacht vol spanning

Anke
Hoi Anke,
Ik zelf heb er ook een clithood piercing en moet zeggen het is effe een heel pijnlijke prik, hangt volgens mij ook wat af hoe gevoelig je ook bent, maar vanaf het moment dat het sieraard erin zit is de pijn ook zo meteen weg.

Achteraf geen pijn ondervonden en enkel bij het bukken heb ik het gevoel van ah er zit daar een piercing en het is mijn geheimpje, niemand die het hoeft te weten :)

Kan het iedereen aanraden die er 1 wil om het zeker te doen.

groetjes
Ilona
stephanieke
stephanieke
Bronze Membership

Mar 23rd, '18, 11:46

anke wrote:
Hallo,

Ik wacht vol spanning

Anke
ben je al geweest Anke?
ik wou even nagaan hoe het geweest was, heb namelijk ook wel interesse

groetjes
Stephanie
anke
anke

Mar 25th, '18, 14:13

stephanieke wrote:
Mar 23rd, '18, 11:46
ben je al geweest Anke?
ik wou even nagaan hoe het geweest was, heb namelijk ook wel interesse

groetjes
Stephanie
nog niet, heb ff heel hard getwijfeld maar nu staat het gepland voor donderdag 29maart, spannend

ik hou je op de hoogte

Anke
Margot
Margot

Mar 26th, '18, 18:14

Wil je hem echt door je clitoris heen, of door het kapje?

veel vrouwen zeggen dat een verticale (!) clithood een extra stimulans in bed kan zijn, een horizontale (!) is dat meestal niet. ik heb zelf een verticale. de prik was scherp, maar het deed geen zeer. hij genas eigenlijk erg makkelijk, en ik heb er geen problemen mee gehad. zolang je het goed schoonhoudt (urine is trouwens helemaal geen probleem - het werkt desinfecterend! dus niet panisch gaan spoelen na het plassen ineens) is het een makkelijke piercing.
anke
anke

Apr 18th, '18, 12:52

Hallo een kleine update zoals beloofd

Hen nu zo'n goeie 2 weken geleden een verticale clithood laten zetten.
Het ergste was voor mij het moment toen ik mijn slipje uit moest doen, ben heel preuts en was vreemd gevoel maar de persoon stelde mij vlug op mijn gemak.

De prik vond ik best wel heftig en deed echt wel pijn! Maar eenmaal die gedaan was voelde ik er niks meer van.

In het begin kreeg ik ook de raad om de piercing vaak te spoelen met gewoon lauw water geen zeep of iets anders!

Na een paar dagen voelde ik zelfs nietmeer dat hij er zit, ik vind het echt best wel leuk om te hebben maar of dit nu echt een extra stimulans bezorgt.... bij mij jammer genoeg niet :(

Als er nog meiden zijn die twijfelen of schrik hebben voor de prik zou ik zeggen, aarzel niet want het is het waard!
Post Reply