Vanwat hebben jullie spijt gehad in het verleden?

Inhoudelijke discussies over maatschappij, actualiteit en ongespecificeerde algemeenheden.
Post Reply
mirtjuh
mirtjuh

Jul 17th, '18, 18:11

Dit lijkt me bijzonder leuk om te doen.
Je antwoord gewoon op dit topic waar jij spijt van had van zaken die je gedaan hebt in het verleden.
Dit kan vanalles zijn maar hou het toch netjes dames

Ik zal alvast beginnen:

Spijt van studie
Spijt van relaties
Heel verkeerde keuzes die ik maakte toen ik nog een heel stuk jonger was

En nu jullie?
anissa
anissa

Jul 17th, '18, 18:18

heb wel van veel dingen spijt maar het grootse of meeste van mijn studiekeuze of laksheid om verder te studeren wat ik echt wou :(
zara
zara

Jul 17th, '18, 18:23

Ik heb vooral spijt van wat ik allemaal niet heb gedaan toen ik de kans had om het te doen. Als je iets graag wil doen moet je het meteen doen.
sylvie
sylvie

Jul 17th, '18, 18:31

- spijt van het niet-fatsoenlijk afscheid nemen van geliefden die doodgingen
- spijt van partnerkeuze toen, nu wel gelukkig na scheiding
- spijt dat ik niet meer voor mezelf opkwam
annelies
annelies

Jul 17th, '18, 19:05

Ik geloof niet in spijt. Voor alles is een tijd en plaats, en eerlijk: als alles altijd op rolletjes was gelopen en er nooit domme keuzes waren gemaakt, waren sommige dingen waar ik blij mee ben nooit gebeurd, en dat zou jammer zijn geweest.
tatiana
tatiana

Jul 17th, '18, 19:12

Mijn studiekeuzes... De eerste studie die ik koos bleek totaal niet bij me te passen, maar had me er ook niet goed genoeg in verdiept. De tweede studie die ik koos, was op zich heel vermakelijk, maar uiteindelijk werk ik nu in een heel ander vakgebied en heb ik niets aan die hele studie. Ik heb me bij het kiezen van die tweede studie laten tegenhouden door het idee dat andere studies te moeilijk voor me waren, terwijl ik nu achteraf denk dat ik het misschien wel gewoon had gekund.
bischierig
bischierig

Jul 17th, '18, 22:06

1) Studiekeuze.

2) Bepaalde vriendschap(pen) niet moeten laten verwateren.

voor de rest ben ik best trots op mezelf en wat ik al bereikt heb
nans
nans
Bronze Membership

Jul 18th, '18, 18:04

Ik doe niet aan spijt, elke keuze is juist, ook keuzes die achteraf technisch gezien niet helemaal correct zijn gebleken, zijn alsnog juist.

iets om over na te denken dames ;)
Post Reply